Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Sæsonpas 2
Modtag nyt panser, våben og Champion-genstande fra dine foretrukne Space Marine-ordner, og spar penge på ekstra Warhammer 40,000: Space Marine 2-indhold med Sæsonpas 2. Indhold kan downloades fra butikken eller i spillet, når det udkommer.