Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Season Pass 2
Terima perisai, senjata dan kosmetik Champion baharu daripada chapter Space Marine kegemaran anda, serta jimatkan wang untuk kandungan tambahan Warhammer 40,000: Space Marine 2 dengan Season Pass 2. Kandungan boleh dimuat turun daripada kedai atau dalam permainan sebaik sahaja dilancarkan.