Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Sezon Bileti 2
Sezon Bileti 2 sayesinde en sevdiğin Uzay Piyadesi tümenlerinden zırh, silah ve Şampiyon görünüş eşyaları elde et ve ilave Warhammer 40,000: Space Marine 2 içeriklerinde tasarruf et. İçerik yayınlandıktan sonra mağazadan veya oyun içinden indirilebilir.