Warhammer 40,000: Space Marine 2 − Season Pass
Oszczędź pieniądze przy zakupie dodatkowej zawartości do gry Warhammer 40,000: Space Marine 2 dzięki przepustce sezonowej. Otrzymasz przedmioty kosmetyczne pancerza, broni i czempionów ze swoich ulubionych zakonów kosmicznych marines w czterech częściach. Zawartość można pobrać po premierze ze sklepu lub bezpośrednio w grze.