Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Sezon Bileti
Sezon Biletiyle Warhammer 40,000: Space Marine 2 ek içeriklerinde tasarruf et ve dört aşama boyunca en sevdiğin Uzay Deniz Piyadesi bölümlerinden zırh, silah ve Şampiyon görünüş eşyaları elde et. İçerik, piyasaya çıktıktan sonra mağazadan veya oyun içinden indirilebilir.