Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Pek Space Wolves Chapter
Sarungkan warna kebanggaan Space Wolves dengan Pek Space Wolves Chapter!DLC ini mengandungi skin eksklusif Champion untuk Vanguard, tiga skin senjata, dan lebih daripada 50 item kosmetik daripada 12 Kompeni Space Wolves Great.
Lebih daripada 50 item kosmetik dan decal daripada 12 Great Companies Space Wolves. Lihat senarai di bawah.