Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Space Wolves Chapter Pack
Dumnie prezentuj barwy Kosmicznych Wilków dzięki pakietowi Space Wolves Chapter Pack! To DLC zawiera ekskluzywną skórkę czempiona dla marine awangardy, trzy skórki broni i ponad 50 przedmiotów kosmetycznych z 12 wielkich kompanii Kosmicznych Wilków.
Ponad 50 przedmiotów kosmetycznych i symboli z 12 wielkich kompanii Kosmicznych Wilków. Zawartość poniżej.