Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Ultramarines Champion Pack
Bölümünün gururlu savaş mirasını tüm vücudu kaplayan benzersiz bir Güç Zırhı görünümü ve Ultramar savaşçılarının renklerini ve simgelerini taşıyan bir Ağır Bolter görünümü veren Ultramarines Champion Paketiyle onurlandır.