Space Marine 2 − Ultramarines Cosmetic Pack
Dumnie prezentuj barwy zakonów dziedzicznych Ultramarines dzięki pakietowi Ultramarines Cosmetic Pack! To DLC zawiera ponad 30 przedmiotów kosmetycznych z 12 zakonów Ultramarines.