Warhammer 40,000: Space Marine 2 – White Scars Chapter Pack
Wyrżnij wrogów ludzkości jako członek Hordy Jaghataia dzięki pakietowi White Scars Chapter Pack! To DLC zawiera ponad 40 przedmiotów kosmetycznych z zakonu Białych Szram i 8 modyfikacji z zakonów dziedzicznych.Pakiet White Scars Chapter Pack wchodzi w skład przepustki sezonowej.
Łącznie 39 przedmiotów kosmetycznych i herbów z 8 zakonów dziedzicznych Białych Szram. Zawartość poniżej.