Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Season Pass 1 + 2
Upgrade your game for the ultimate Warhammer 40,000: Space Marine 2 experience! This bundle grants you access to 17 DLCs from Season Pass 1 and Season Pass 2, giving you over 200 unique cosmetics celebrating the most iconic Space Marine chapters.
⁠ Receive new armour, weapon and Champion cosmetics from your favourite Space Marine chapters and save money on additional Warhammer 40,000: Space Marine 2 content with the Season Pass 2. More details in the store product page of the SEASON PASS 1.