Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Przepustka sezonowa 1 + 2
Ten pakiet zapewnia dostęp do 17 DLC z przepustki sezonowej 1 i 2. Jego łączna zawartość to 200 unikalnych przedmiotów kosmetycznych oddających hołd najbardziej kultowym zakonom kosmicznych marines.
Oszczędź przy zakupie przedmiotów kosmetycznych wyposażenia i czempionów ze swoich ulubionych zakonów kosmicznych marines w grze Warhammer 40,000: Space Marine 2 dzięki przepustce sezonowej 2. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie sklepu PRZEPUSTKI SEZONOWEJ 1.