Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Sezon Bileti 1 + 2
Sezon Bileti 1 ile en sevdiğin Uzay Piyadesi tümenlerinden zırh, silah ve Şampiyon görünüş eşyaları elde et ve ilave Warhammer 40,000: Space Marine 2 içeriklerinde tasarruf et. Daha fazla ayrıntıya SEZON BİLETİ 1'in mağazadaki ürün sayfasından ulaşabilirsin.
Sezon Bileti 2 ile en sevdiğin Uzay Piyadesi tümenlerinden zırh, silah ve Şampiyon görünüş eşyaları elde et ve ilave Warhammer 40,000: Space Marine 2 içeriklerinde tasarruf et. Daha fazla ayrıntıya SEZON BİLETİ 2'nin mağazadaki ürün sayfasından ulaşabilirsin.