Warhammer 40,000 : Speed Freeks
Højoktan-kampræs i Warhammer 40.000-universet! Kør ræs og tilpas buggies, kampvogne og helikoptere, mens du mestrer avanceret bevægelse og eksplosivt våbenudstyr. Lås op for udstyr, tilpas dine køretøjer, og brug Creation Workshop til at skabe, dele og spille brugerdefinerede kort med fællesskabet!
Mere fart. Mere dakka. Hop på da Speedwaaagh og flæns gennem krigshærgede baner, kør solo, mod bots, eller med andre onlinespillere på tværs af flere spiltyper.
Bevis, at du er den hurtigste gut i Deff Rally, et 8v8-kampræs, hvor hastighed, snilde og aggression kombineres før et alt-eller-intet sprint mod sejren.
Brug Orky-taktikker i Kill Konvoy, mens hold forsvarer deres gigantiske mekaniske Stompa og samtidig saboterer fjendens. Hver kamp ender i kaos, mens du kæmper dig til målstregen. Hvert køretøj spiller forskelligt og belønner spillere med forskellig dygtighed, kunnen og brutale strategier.
Når støvet lægger sig, så kast dig ud i at bygge dit eget kaos - med en kraftfuld niveau-redigering med over 400 elementer. Skab racerbaner og slagmarker, enten alene eller med venner i realtid, og del dem derefter på workshoppen, hvor du også kan downloade andre vilde kreationer fra fællesskabet.