Warhammer 40,000 : Speed Freeks
Warhammer 40,000 evreninde, yüksek oktanlı, dövüşlü yarışlar! Hem yarış hem de motorları, tankları ve helikopterleri kişiselleştirerek gelişmiş hareketler ve patlayıcı silahlarda ustalaş. Teçhizatları aç, araçlarını kişiselleştir ve Tasarım Atölyesi'ni kullanarak özel haritalar oluştur, bunları paylaş ve toplulukla birlikte oyna!
Daha fazla hız. Daha fazla dakka. Speedwaaagh'a katıl ve savaşın paramparça ettiği pistlerde solo olarak, botlara karşı veya çok sayıda oyun modunda diğer oyuncularla çevrimiçi yarış.
Hızın, kurnazlığın ve saldırganlığın birleşerek zafere doğru topyekûn bir koşuya dönüştüğü, 8v8 dövüşlü bir yarış olan Deff Rallisi'ndeki en hızlı ahmak olduğunu kanıtla.
Takımlar dev, mekanik Tepinicilerini koruyup düşmanınkini sabote etmeye çalışırken Ölüm Konvoylarında Orky taktiklerini kullan. Bitiş çizgisine doğru verilecek savaşta her karşılaşma kaosla bitecek. Her araç farklı bir oynanışa sahip ve çeşitli yeteneklere, kurnazlık yöntemlerine ve kana susamış stratejilere sahip oyuncuları ödüllendiriyor.