Warhammer 40,000: Speed Freeks - Da Soundtrakk
Denne samling af numre stammer fra spillets fuldt ud kørende trailere og menuen i selve spillet. Med Cave Bat, der skaber utrolige melodier, samtidig med at intensiteten holdes lige så høj, som en Deffkopta kan flyve.
Disse sange er ikke kun bangers, men har også nogle smukke detaljer vævet ind i metallen. Frank Klepacki er også med. Hvad er det? Ja, Frank Klepacki, der skabte temasangen til Command & Conquer: Red Alert samt forskellige andre fantastiske sange gennem sin lange karriere.
Dette soundtrack er ikke for sjov, gutter. Så snup det nu og begynd at headbange, indtil dit hoved falder af!