Warhammer 40,000: Speed Freeks - Da Supporters Soundtrakk
Well, look no further than the bangin' Speed Freeks soundtrack. This roster of tunes is taken from the game's full-throtle trailers and ingame menu.
Featuring Cave Bat, who produce incredible melodies while keeping the intensity as high as a Deffkopta can fly. These songs are not only bangers, but have some beautiful details woven amongst the metal.
Also included is Frank Klepacki. Wot'z dat? Yes, Frank Klepacki who created the theme song for Command & Conquer: Red Alert as well as various others killer tunes along his veteran career path.
This soundtrack is no joke, boyz. So grab it now and start headbangin' til your zoggin' 'ead falls off!