Warhammer 40,000: Speed Freeks - Da Soundtrakk
LUBICIE MUZYKĘ, KTÓRA DAJE CZADU, CO?! Cóż, nie szukajcie dalej – oto niesamowita ścieżka dźwiękowa do gry „Speed Freeks”.
Ten zestaw utworów pochodzi z pełnych akcji zwiastunów gry oraz menu w grze. Wśród nich znajdziecie Cave Bat, którzy tworzą niesamowite melodie, utrzymując intensywność na poziomie, na jakim lata Deffkopta.
Te kawałki to nie tylko hity, ale też piękne detale wplecione w metal. W składzie jest też Frank Klepacki. Co to jest? Tak, Frank Klepacki, który stworzył motyw przewodni do Command & Conquer: Red Alert, a także wiele innych zabójczych kawałków w swojej wieloletniej karierze.
Ta ścieżka dźwiękowa to nie żarty, chłopaki. Więc łapcie ją teraz i zacznijcie headbangować, aż głowy wam odpadną!