Warhammer: Chaos And Conquest
Siej Chaos po Starym Świecie! Dowódź hordą i zbuduj fortecę zdolną do podboju Imperium Ludzi — i jakiekolwiek innej bandy Chaosu stojącej na Twojej drodze. Mając wystarczającą moc, udowodnisz swoją wartość Bogom Chaosu, podbijając Altdorf i zostając Wszechwybrańcem!
Osadzona we wszechświecie Warhammer Fantasy, Warhammer: Chaos i podbój to strategiczna gra z rozgrywką w trybie multiplayer, w czasie rzeczywistym, w której gracze rywalizują o zasoby Starego Świata i walczą o kontrolę nad Starym Światem.
Stwórz swoją własną legendę w Starym Świecie Warhammer Fantasy. Legiony Imperium Człowieka stoją na Twojej drodze – prowadź swoją bandę prosto przez nie, cementując swoją spuściznę Wszechwybrańca Chaosu, który zniszczył Imperium Człowieka!