Forged in Azyr and tasked with the duty of hunting down the wayward beasts of Ghur, Yndrasta is the Celestial Spear of the Stormcast Eternals! Wielding the Blade of the High Heavens, Yndrasta is a powerful flying hero, with aerial mobility that allows her to jump in and out of the fray quickly. Her legendary spear, Thengevar can be thrown to disrupt enemies and inspire allies.
Gobsprakk, the Mouth of Mork, is the canniest and most kunnin’ of all the Swampcalla shamans, heralded by the Orruk Kruleboyz as the mouth of Mork. Gobsprakk, mounted upon the back of a Corpse-Rippa Vulcha, provides the Orruk Kruleboyz with their first flying unit. As an extremely mobile and late game assault hero, he rallies support to his Orruk cohorts and destructive power to his enemies.