Wykuta w Azyrze z poleceniem polowania na dzikie bestie Ghur Yndrasta to Niebiańska Włócznia Nieśmiertelnych Gromowładnych. Dzięki Ostrzu Najwyższych Niebios jest potężną jednostką latającą o dużej mobilności, która pozwala jej na szybkie włączanie się do boju i go porzucanie. Legendarna włócznia Thengevar umożliwia jej też utrudnianie życia wrogom i inspirowanie sojuszników.
Gobsprakk to najsprytniejszy i najniecniejszy ze wszystkich bagniastych szamanów, okrzyknięty przez innych okrutniaków Mordą Morka. Wzbija się ponad pole boju na grzbiecie swojego sępca-trupozrywa jako pierwsza jednostka latająca orruków. Gobsprakk to niezwykle mobilny bohater, który doskonale nadaje się do szturmów w końcowych fazach rozgrywki, wspierania innych orruków i niszczycielskich ataków na ich wrogów.