Azyr'de işlenmiş ve Ghur'un aksi canavarlarını avlama vazifesiyle görevlendirilmiş olan Yndrasta, Stormcast Eternals'ın Celestial Spear'idir! Yüksek Göklerin Kılıcını kullanan Yndrasta, çatışmaya hızla girip çıkmasını sağlayan havai hareket kabiliyetine sahip güçlü bir uçan kahramandır. Efsanevi mızrağı Thengevar, düşmanları bozguna uğratmak ve müttefikleri cesaretlendirmek için fırlatılabilir.
Orruk Kruleboyz tarafından Mouth of Mork olarak ilan edilen Gobsprakk, Swampcalla şamanlarının en uyanık ve kurnaz olanıdır. Bir Corpse-Rippa Vulcha'nın sırtına binen Gobsprakk, Orruk Kruleboyz'a ilk uçan birliğini sağlıyor. İnanılmaz bir hareket kabiliyetine sahip bir ileri safha oyun kahramanı olarak Orruk yandaşlarına destek sağlarken düşmanlarına karşı ise yıkıcı bir güç olur.