Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - Deluxe Edition
Realms modu ile bütünleş ve oyundaki mevcut haritaları oluşturmak için kullanılan araçların aynısından yararlanan devrimsel Harita Editörü (Map Editor) ile savaş haritaları oluştur.