Realms of Ruin - Deluxe Upgrade Pack
"Deluxe Upgrade Pack" şunları içerir: 4 Alternatif Kahraman Görünümü "Deluxe" Profil Özelleştirme Seti, benzersiz bir avatar, avatar çerçevesi, sancak ve sancak simgesi gibi oyun içi profilin için özelleştirme seçenekleri.