Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – Posępny Przywoływacz
Posępni Przywoływacze to przedziwni, demoniczni czarnoksiężnicy Tzeentcha. Są strażnikami Srebrnych Wież, które łączą krainę Chaosu z ziemiami śmiertelnych. To potężni, dystansowi bohaterowie rzucający czary. Zdolni są do wsparcia sił przez przywoływanie demonów, szybko zmieniając rozkład sił na polu bitwy. Zanurz się w spaczoną magię Tzeentcha i zdobądź prawdziwie tajemne moce, grając Posępnym Przywoływaczem.