Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - Gaunt Summoner
Tzeentch'in tuhaf iblis büyücüleri olan Gaunt Summoner'lar, Kaos Diyarını ölümlüler evrenine bağlayan esrarengiz Gümüş Kulelerin bekçileridir. Büyü yapan güçlü bir menzilli kahraman olan Gaunt Summoner, adının hakkını vererek kuvvetleri güçlendirmek için iblisler çağırır ve savaşın gidişatını hızlı bir şekilde kendi lehine çevirebilir. Tzeentch'in çarpık hilelerini benimse ve Gaunt Summoner ile Eldritch gücünün yeni seviyelerine ulaş.