Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - Gaunt Summoner
Strange daemon-sorcerers of Tzeentch, the Gaunt Summoners are custodians of the mysterious Silver Towers that link the Realm of Chaos to the mortal plane. A powerful spell casting ranged hero, the summoner can undertake its namesake, summoning forth daemons to bolster forces and quick changing the tides of battles in their favour. Embrace the twisted trickery of Tzeentch and ascend to new heights of Eldritch power with the Gaunt Summoner.