Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – pakiet Gobsprakka, Mordy Morka
Gobsprakk to najsprytniejszy i najniecniejszy ze wszystkich bagniastych szamanów, okrzyknięty przez innych okrutniaków Mordą Morka. Wzbija się ponad pole boju na grzbiecie swojego sępca-trupozrywa jako pierwsza jednostka latająca orruków. Gobsprakk to niezwykle mobilny bohater, który doskonale nadaje się do szturmów w końcowych fazach rozgrywki, wspierania innych orruków i niszczycielskich ataków na ich wrogów.