Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - Gobsprakk, The Mouth of Mork Paketi
Orruk Kruleboyz tarafından Mouth of Mork olarak ilan edilen Gobsprakk, Swampcalla şamanlarının en uyanık ve kurnaz olanıdır. Bir Corpse-Rippa Vulcha'nın sırtına binen Gobsprakk, Orruk Kruleboyz'a ilk uçan birliğini sağlıyor. İnanılmaz bir hareket kabiliyetine sahip bir ileri safha oyun kahramanı olarak Orruk yandaşlarına destek sağlarken düşmanlarına karşı ise yıkıcı bir güç olur.