Gaunt Summoner
Kurdoss Valentian'ın soğuk öfkesinin dışında öne çıkan bir diğer özelliği de bir o kadar huysuz olmasıdır. Tahtta oturup hiç yönetmemekle lanetlenen Craven King, Lady Olynder'ın tepkisini çekenleri acımasız bir şekilde cezalandırarak öfkesini boşaltır. Craven King, düşmana yaklaşana kadar sürüklenen tahtında sessiz ve hareketsiz bir şekilde oturur ve ardından ölümcül bir etkiye sahip Kasvetli Asasını hazırlar. Yavaş hareket eden, güçlü bir yakın dövüş kahramanı olan Kurdoss; bozucu yetenekleriyle, rakipleri susturarak ve yıkıcı yakın dövüş saldırılarıyla taarruza önderlik ederek savaş alanında sonucu değiştirebilir.
Tzeentch'in tuhaf iblis büyücüleri olan Gaunt Summoner'lar, Kaos Diyarını ölümlüler evrenine bağlayan esrarengiz Gümüş Kulelerin bekçileridir. Büyü yapan güçlü bir menzilli kahraman olan Gaunt Summoner, adının hakkını vererek kuvvetleri güçlendirmek için iblisler çağırır ve savaşın gidişatını hızlı bir şekilde kendi lehine çevirebilir. Tzeentch'in çarpık hilelerini benimse ve Gaunt Summoner ile Eldritch gücünün yeni seviyelerine ulaş.