Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – Kurdoss Valentian, Tchórzliwy Król
Niema furia Kurdossa Valentiana może równać się tylko z jego wieczną goryczą. Skazany na tron, lecz pozbawiony władzy Tchórzliwy Król wyładowuje wściekłość, bezwzględnie mordując głupców, którzy sprowadzili na siebie gniew lady Olynder. Tchórzliwy Król siedzi w ciszy i bezruchu na latającym tronie do momentu, gdy ten zbliży się do przeciwnika. Wtedy używa morderczego Grobowego Berła. Kurdoss to powolny, potężny bohater do walki wręcz, który może przechylić szale bitwy przez używanie umiejętności zakłócających, uciszanie wrogów lub mordercze ataki na czele swoich sił.