Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – pakiet Yndrasty, Niebiańskiej Włóczni
Wykuta w Azyrze z poleceniem polowania na dzikie bestie Ghur Yndrasta to Niebiańska Włócznia Nieśmiertelnych Gromowładnych. Dzięki Ostrzu Najwyższych Niebios jest potężną jednostką latającą o dużej mobilności, która pozwala jej na szybkie włączanie się do boju i go porzucanie. Legendarna włócznia Thengevar umożliwia jej też utrudnianie życia wrogom i inspirowanie sojuszników.