Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin -The Yndrasta, Celestial Spear Pack
Forged in Azyr and tasked with the duty of hunting down the wayward beasts of Ghur, Yndrasta is the Celestial Spear of the Stormcast Eternals! Wielding the Blade of the High Heavens, Yndrasta is a powerful flying hero, with aerial mobility that allows her to jump in and out of the fray quickly. Her legendary spear, Thengevar can be thrown to disrupt enemies and inspire allies.