Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin - Yndrasta, Celestial Spear Paketi
Azyr'de işlenmiş ve Ghur'un aksi canavarlarını avlama vazifesiyle görevlendirilmiş olan Yndrasta, Stormcast Eternals'ın Celestial Spear'idir! Yüksek Göklerin Kılıcını kullanan Yndrasta, çatışmaya hızla girip çıkmasını sağlayan havai hareket kabiliyetine sahip güçlü bir uçan kahramandır. Efsanevi mızrağı Thengevar, düşmanları bozguna uğratmak ve müttefikleri cesaretlendirmek için fırlatılabilir.