Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground - Spoils of War Weapon Pack
Expand your Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground experience with the Spoils of War Weapon Pack and receive three new legendary weapons for each faction to enhance your armies.