Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground - Spoils of War Weapon Pack
Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground deneyimini Spoils of War Weapon Pack ile genişlet ve her grup için üç yeni efsanevi silah elde ederek ordularını geliştir.