Warhammer 40,000: Mechanicus - OST
Immerse yourself in one of the most impressive soundtracks to leave the catacombs of Mars. Your augmented ears will never be able to forget the wonders locked away within these 11 thematically tuned verses of the Omnissiah.
If you weren't already converted to the Cult Mechanicus, you certainly will be by the end of this near hour-long album.