Warhammer 40,000: Mechanicus – Heretek
Heretek to rozszerzenie uznanej przez krytyków strategicznej gry turowej Warhammer 40,000: Mechanicus. Heretek otwiera zupełnie nową fabułę, odsłaniając mroczne, zdegenerowane części frakcji Adeptusa Mechanicusa jak nigdy wcześniej.
Nowe wydarzenia narracyjne po raz kolejny stworzone zostały przez Bena Countera i pozwalają graczom odkryć, co spowodowało niepokoje społeczne w Caestus Metalican podczas kampanii na Silva Tenebris. Zmierz się z przerażająco znajomymi wrogami, kohortą hereteckich Tech-Kapłanów, którzy zmienili swoje przekonania i porzucili imię Omnissiaha. Czy uda się wam, Magos Dominus Faustinius, napaść na nekronów, gdy jednocześnie jesteście zepsuci od wewnątrz?
Nowe dyscypliny do wykorzystania: Odblokuj Xenarite – dyscyplinę, która specjalizuje się w użyciu xenotechnologii, powszechnie zakazanej praktyki popleczników Omnissiaha! Do tego nowe wzmocnienia, dzięki którym spersonalizujesz wygląd swojego Tech-Priest.
5 nowych misji: Wypraw się na pięć nowych misji w Ark Mechanicus, z których każda ma nowy system narracji. Wybory, których dokonujesz, wpłyną na bitwę danej misji.
Nowe bronie do odkrycia: zmodyfikowane xeno bronie dają druzgocące możliwości, połączone ze wsparciem technicznym, które otwiera nowe style gry.
Dwa nowe oddziały do dowodzenia: Teraz możesz odblokować Sicarian Infiltrators i Ruststalkers. Przecinaj się przez kończyny nekronów i hereteków transonicznymi ostrzami Ruststalkers lub obierz podstępną strategię z Infiltrators i zaskocz wrogów zasadzką.
Nowi, ale znajomi wrogowie do pokonania: Zmierz się ze swoimi braćmi, Tech-Priests, w wewnętrznym konflikcie o nekrońską xenotechnologię, jednocześnie powstrzymując przebudzenie Nekronów.
Nowe środowisko misji: Doświadcz walki w Ark Mechanicus po raz pierwszy w historii Warhammer 40,000.