Warhammer 40,000: Mechanicus - Omnissiah Upgrade
Enhance your close-quarters arsenal with the hard-hitting power of the Arc Scourge.
NEW: ‘Deus Ex Mechanicus’ by Andy Chambers - A Warhammer 40,000 short story – “On the dead world of Naogeddon, mysterious tombs, missing explorators and deadly defenders cause trouble for the Adeptus Mechanicus. But the biggest danger might come from within…”