Warhammer 40,000: Mechanicus – Omnissiah Upgrade
NOWOŚĆ: „Deus Ex Mechanicus” Andy'ego Chambersa – Opowiadanie w uniwersum Warhammer 40,000 – „W martwym świecie Naogeddonu tajemnicze grobowce, zaginieni badacze i śmiertelnie groźni obrońcy są utrapieniem Adeptus Mechanicus. Jednak największe niebezpieczeństwo może nadejść od środka...”