Warhammer 40,000: Mechanicus - Omnissiah Yükseltme
Warhammer 40,000: Mechanicus - "Omnissiah Yükseltme" içinde oyunun çok beğenilen müziği, yeni bir kısa hikâye, etkileyici bir dijital sanat kitabı ve oyundaki yeni silah Arc Scourge bulunuyor.