Warlock: Dungeons & Dragons
Warlock er et tredjepersonsbaseret singleplayer-action-adventure i en dyster, åben fantasy-verden inspireret af D&D.
Du spiller som as Kaatri, en warlock, der bruger avanceret magi til at udforske verden, overvinde udfordringer og besejre monstre på kreative måder. Hendes arsenal indeholder besværgelser, ritualer og forbudt magi, der giver hende mulighed for at bøje fysikkens love til sin fordel. Alle besværgelser kan kombineres med andre på forskellige måder, så der åbnes op for alternative løsninger på de respektive udfordringer.
Fleksibiliteten fortsætter i kampene, hvor Kaatri kan fremmane overjordiske våben, der hver især er forsynet med unikke kræfter og taktisk værdi. Uanset om du udforsker verden, løser udfordringer eller kæmper mod frygtindgydende skyggevæsner, kan du være sikker på at få testet både din kreativitet, din forberedelse og din kløgt.