Warpips
Warpips to łatwa do opanowania, ale zaskakująco złożona gra z zażartymi potyczkami. W tej wymagającej i skupionej na strategii rozgrywce posyłasz do walki odpowiednią liczbę żołnierzy, czołgów, helikopterów i samolotów. Zbuduj potężną armię, rozwijaj technologie i pokonaj wroga!
Warpips to pachnąca napalmem i wibrująca od czołgowych gąsienic gra, która przypomina połączenie Command & Conquer i Nexus Wars. Wprowadź w ruch wojenną machinę i obserwuj, jak pole bitwy wypełnia się chaosem walk opartych na fizyce! Stwórz armię złożoną z różnych kompozycji żołnierzy piechoty, pojazdów i samolotów. Rozmieszczaj oddziały, inicjuj naloty i wystrzeliwuj pociski, nie martwiąc się kłopotliwym mikrozarządzaniem.