Watch Dogs 2
Kendi oyun stilinize uygun farklı becerileri geliştirin ve uzaktan kumandalı araçlar, Quadcopter drone'lar, 3 boyut baskılı silahlar gibi daha birçok korsanlık ekipmanınızı iyileştirin.
Yepyeni eşli ve rakipli çoklu oyuncu Watch Dogs deneyimi ile arkadaşlarınızla sorunsuz bağlantı kurun.