WE ARE FOOTBALL - National Teams
Become the football world champion: Make the dream of all football players and coaches come true with WE ARE FOOTBALL. The National Teams DLC adds all international games to the main game.
Become the football world champion: Make the dream of all football players and coaches come true with WE ARE FOOTBALL. The National Teams DLC adds all international games to the main game, allowing players to hold the sceptre for any national team of their choice. This naturally includes both the men's and women's teams. As manager, you can perform your duties for the national team while building your own club career. As well as taking your team to the World Cup or European Championship, you can plan your squads, negotiate contracts with clubs and associations, handle citizenships, and more.