WE ARE FOOTBALL
Poprowadź klub piłkarski od krajowych mistrzostw po zwycięstwo na międzynarodowej arenie. Wciel się w rolę menedżera uznanej drużyny mężczyzn lub kobiet albo pomóż małej drużynie awansować do wyższej ligi.
Ten nowoczesny symulator menedżera piłkarskiego po raz pierwszy w historii gatunku oferuje tryb piłki nożnej kobiet z tymi samymi funkcjami, a także wieloma wyjątkowymi mechanizmami rozgrywki. W trosce o utrzymanie najwyższego poziomu jakości we wszystkich trybach gry, WE ARE FOOTBALL została opracowana z udziałem doświadczonych menedżerów piłkarskich, takich jak Gerald Köhler, Rolf Langenberg i Dirk Winter.
WE ARE FOOTBALL skupia się na prawdziwych menadżerskich zadaniach. Celem gry jest stopniowe rozbudowywanie klubu, w tym rozwijanie drużyny, kadry, infrastruktury, bazy kibiców i nie tylko. Piłkarze w grze mają własne osobowości i historie.
Trafiasz w sam środek akcji już kilka minut po rozpoczęciu zabawy, a cały sezon można rozegrać w ciągu kilku godzin. Grając w pojedynkę, możesz rozegrać kilka sezonów w jedno popołudnie, a dwaj gracze mogą zakończyć sezon w jeden wieczór.
W grze WE ARE FOOTBALL zawsze czekają na Ciebie nowe wyzwania. Im większy klub, tym większe wyzwanie!
WE ARE FOOTBALL jest ponadczasowa: rok rozpoczęcia gry można dostosować w edytorze.