We Are OFK: Original Score Album by Omniboi
Wybrane utwory z gry w wersji zremasterowanej na potrzeby albumu Omniboia. To bitpopowa podróż z wpływami gatunku jazz i soul, w której poznasz postacie z gry We Are OFK. Dodatkowo znajdziesz tu koncert Nicole Brady. PIOSENKI UDOSTĘPNIONE DO POBRANIA PO PUBLIKACJI 5. ODCINKA.