We Are The Dwarves
Bintang kaum kerdil semakin malap dan bangsa mereka berada di ambang kepupusan. Keselamatan mereka bergantung pada tiga angkasawan kerdil yang dihantar dalam ekspedisi untuk mencari bintang baharu di kedalaman Batu Tanpa Penghujung. Kawal Forcer, Smashfist dan Shadow, terokai wilayah alam semesta batu yang belum diketahui, serta temui tamadun baharu dan raksasa purba dari lapisan terdalamnya.
We Are The Dwarves ialah pengembaraan taktikal berteraskan aksi dengan jeda aktif (masa diperlahankan secara drastik), yang membolehkan anda mengawal tiga angkasawan kerdil. Forcer pakar dalam pertempuran jarak jauh dan melaksanakan serangan yang dirancang dengan teliti. Smashfist sememangnya seorang pengamuk yang menggemari pertempuran jarak dekat dan melepaskan amarah yang sebaik-baiknya dielakkan. Shadow pula bertindak seperti yang anda jangkakan daripada bayang-bayang: dia melakukan siri pembunuhan senyap yang membawa maut dan menumpaskan musuh dari jauh dengan panahan tepat. Gabungkan gaya serangan ketiga-tiga kerdil untuk memusnahkan musuh secara terselaras.