We Are The Dwarves
We Are The Dwarves to taktyczna gra przygodowa czasu rzeczywistego, w której przejmujesz kontrolę nad trzema krasnoludzkimi astronautami i prowadzisz ich przez hordy wrogów w głębinach ich wszechświata.
Gwiazdy krasnoludów powoli gasną, a ich rasa stoi na skraju zagłady. Ratunek spoczywa na barkach trzech krasnoludzkich astronautów wysłanych na wyprawę w poszukiwaniu nowej gwiazdy w głębinach Nieskończonego Kamienia. Przejmij kontrolę nad Forcerem, Smashfistem i Shadowem, odkrywaj nieznane obszary kamiennego wszechświata oraz spotykaj nowe cywilizacje i pradawne potwory z jego najgłębszych warstw.
We Are The Dwarves to nastawiona na akcję taktyczna gra przygodowa z aktywną pauzą (znacznym spowolnieniem czasu), w której sterujesz trzema krasnoludzkimi astronautami. Forcer specjalizuje się w walce dystansowej i precyzyjnym wykonywaniu starannie zaplanowanych ataków. Smashfist to z natury berserker, który woli walkę w zwarciu i wpada w szał, którego lepiej unikać. Shadow działa tak, jak można oczekiwać od cienia: przeprowadza śmiercionośne serie skrytobójstw i eliminuje wrogów z daleka precyzyjnymi strzałami z łuku. Łącz style ataku całej trójki, by w skoordynowany sposób niszczyć przeciwników.