We Were Here Expeditions: The FriendShip
Ünlü We Were Here Serisinin yapımcılarından, tek lokmalık We Were Here Keşifler geliyor! Yeni Kaşiflerin eşli bulmaca keyfini çıkarmaları için mükemmel bir fırsat sunarken serinin hayranları da en yüksek skoru yakalamayı deneyebilirler. Bir arkadaşla birlikte her şey daha iyidir bu yüzden çapraz oyun desteklenmekte yani eğer arkadaşın oyunu başka bir platformdan oynuyorsa, bu birlikte yeni maceralara atılmanıza engel değil!
Arkadaşınla oynamak ve iyi iletişim kurmak bu serinin anahtarı: asimetrik bulmacalar, oyunculara farklı iki açı verir ve yalnızca arkadaşınla beraberken çözülebilir. Ama endişelenmene gerek yok, telsizleriniz irtibat kurmanızı sağlayacak. Anlaşıldı, tamam!